Cookies nám pomáhají poskytovat Vám naše služby. Využíváním těchto služeb souhlasíte s jejich použitím.

Bezpapírovým účetnictvím šetříme životní prostředí i vaše peníze

Neustále zvyšujeme přidanou hodnotu našich služeb. Jedním ze způsobů je zavádění bezpapírového systému u většiny našich klientů. Dnes přinášíme souhrn základních výhod tohoto systému.

Jak funguje bezpapírový systém?


Klient pošle doklady online. My je zpracujeme bez nutnosti tisku a zařadíme do elektronické agendy.

I u těch nejmenších firem s jedním zaměstnancem, ušetříme díky bezpapírovému systému 300 až 500 listů A4 za rok. To přináší značnou úsporu ne jenom na spotřebním materiálu jako jsou papíry, tonery a samotné tiskárny.

Jak šetříme vaše peníze?

Nemusíme platit pronájem za prostory, ve kterých jiné účetní kanceláře uskladňují fyzické doklady. Úspora nákladů se promítá do ceny našich služeb.

Šetříme čas našich zaměstnanců, protože zakládání fyzických dokladů a práce s nimi je zdlouhavější než elektronické zpracování.

Jsme tu pro Vás, ať podnikáte kdekoli. Díky bezpapírovému systému můžeme nabízet naše služby napříč celou ČR.

Chcete uplatnit reklamaci na pracovní notebook a nemáte k dispozici doklad? Díky zavedeným interním pravidlům elektronické agendy jsme schopni dohledat i doklady staršího data během pár minut.

Chcete bezpapírovou účetní?

Kontaktujte nás. Rádi Vám poradíme s nastavením bezpapírového systému ve Vaší firmě.